Loading

FAQ

Img
Reklamy PPC to reklamy online umieszczane w strategicznych lokalizacjach skierowane do klientów, którzy już wykazali zainteresowanie produktami i usługami oferowanymi przez Twoją firmę. W większości przypadków reklamy te będą wyświetlane na stronach wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google, gdy potencjalny klient wyszukuje słowa kluczowe bezpośrednio związane z Twoją firmą. Najlepsze jest to, że płacisz za reklamę tylko wtedy, gdy ktoś ją kliknie. Twoje reklamy mogą być powiązane z Twoją witryną, niestandardową stroną docelową , profilami mediów społecznościowych lub dowolnymi innymi usługami online.
Współpracujemy z Tobą, aby ustawić dzienny / miesięczny budżet odpowiedni dla Twojej firmy. Pomożemy Ci określić koszt kliknięcia, koszt konwersji i zwrot z inwestycji. Dzięki tym informacjom możesz określić, kiedy Twoje reklamy będą widoczne, i płacić tylko za każde kliknięcie reklamy.
Korzystanie z reklam Pay-Per-Click jest jedną z najskuteczniejszych metod marketingu internetowego, ponieważ kieruje reklamy do użytkowników za pomocą słów kluczowych. Oznacza to, że nie tylko na ślepo wyrzucasz reklamę, aby każdy mógł ją zobaczyć. W rezultacie reklamy PPC są używane do łatwiejszego przekształcania potencjalnych klientów w aktywnych klientów niż inne metody marketingowe. W Link Right Media zapewniamy naszym klientom mierzalne wyniki dzięki niestandardowym raportom i śledzeniu połączeń, dzięki czemu możemy sprawdzić, co działa, a co można poprawić, dając Twojej firmie przewagę nad konkurencją.
Ponieważ kampanie reklamowe PPC mogą obejmować różne witryny i usługi mediów społecznościowych, śledzenie wszystkiego, co się dzieje, może być trudne. Ponadto, jeśli nie masz odpowiednich badań słów kluczowych do tworzenia kopii zapasowych reklam PPC, mogą one nie być widoczne dla osób, na które kierujesz reklamy. Jeśli nie masz po swojej stronie zespołu doświadczonych specjalistów, którzy zajmą się wszystkim, od tworzenia i publikowania reklam po śledzenie połączeń i niestandardowe analizy, a Ty skupiasz się na innych aspektach prowadzenia biznes.
Google, podobnie jak wszystkie inne wyszukiwarki, bierze pod uwagę maksymalną cenę, jaką chcesz zaoferować, a także zbiorczą metrykę zwaną Wynikiem Jakości . Jest to liczba składająca się z wielu aspektów, z których każdy waży inaczej. Niektóre z tych czynników obejmują słowa kluczowe w przeszłości współczynnik klikalności (CTR) , poprzedni CTR wyświetlanego adresu URL, historię konta, jakość strony docelowej, trafność słowa kluczowego / reklamy, trafność słowa kluczowego / wyszukiwania, skuteczność geograficzna, skuteczność reklamy w witrynie i docelowych urządzeniach. Zrozumienie właściwej struktury kampanii i sposobu wykorzystania tych czynników Wyniku Jakości na swoją korzyść to kolejna zaleta wykorzystania wiedzy eksperckiej Double Digital.
Google Ads i Bing Ads biorą pod uwagę różne czynniki przy określaniu pozycji reklamy w wynikach wyszukiwania. Głównymi czynnikami są Twoja cena ofertowa (maksymalna kwota, jaką jesteś skłonny zapłacić za każde kliknięcie), Twój wynik jakości (który ocenia trafność naszej reklamy dla wyszukiwanego słowa kluczowego) oraz dotychczasowa skuteczność słowa kluczowego. Wyższa stawka, lepszy współczynnik klikalności i dłuższa praca w systemie to czynniki (między innymi), które pozwolą Twojej reklamie zająć wyższą pozycję na stronie wyników wyszukiwania.
Marketing w wyszukiwarkach to ogólny termin odnoszący się do wszystkich działań wykorzystywanych do generowania widoczności w wynikach wyszukiwania w celu zwiększenia przychodów. Typowe strategie i taktyki obejmują optymalizację pod kątem wyszukiwarek (SEO), marketing treści, tworzenie linków i zarządzanie płatnością za kliknięcie (PPC).
Badania wskazują, że duży procent rozwiniętego świata jest online, więc prawdopodobieństwo, że Twoi potencjalni klienci, partnerzy, pracownicy i udziałowcy również są online, jest bardzo wysokie. Marketing w wyszukiwarkach jest nie tylko jednym z najszybciej rozwijających się i popularnych nowych kanałów marketingowych, ale jest również najbardziej opłacalny (w porównaniu z innymi kanałami - zarówno online, jak i offline - takimi jak poczta e-mail, poczta bezpośrednia i transmisje). Marketing w wyszukiwarkach to doskonała droga do budowania marki i opłacalny sposób generowania potencjalnych klientów i sprzedaży online. Jeśli Twoja firma nie ma obecnie strategii marketingowej w wyszukiwarkach, jesteś z tyłu. Ale nie wierz nam na słowo; poszukaj w Internecie własnej firmy, konkurencji i terminów branżowych i przekonaj się sam.
O ile Twoja firma nie ma siedziby w jaskini, a Twoi klienci to inni jaskiniowcy, jest bardzo prawdopodobne, że Twoja firma odniesie korzyści z jakiegoś aspektu marketingu w wyszukiwarkach, czy to optymalizacji wyszukiwarek (SEO), czy reklam typu pay-per-click (PPC). Bez względu na to, co przede wszystkim masz nadzieję wygenerować w Internecie - świadomość, nowi rekruci, partnerzy strategiczni, inwestorzy, potencjalni klienci czy sprzedaż - marketing w wyszukiwarkach oferuje możliwość poprawy wyników finansowych. Szybka ocena przeprowadzona przez profesjonalistów, takich jak Double Digital, pomoże wyjaśnić potrzebę i dopasowanie.
Działania marketingowe w wyszukiwarkach są wysoce wymierne. Jeśli Twoim celem jest zwiększanie świadomości, możesz śledzić „wyświetlenia” i „kliknięcia” bezpłatnych i płatnych wyników wyszukiwania. Jeśli Twoim celem jest zmierzenie preferencji marki lub skuteczności reklamy tekstowej, możesz zmierzyć współczynniki „klikalności” i „konwersji”. Jeśli Twoim celem jest generowanie potencjalnych klientów, możesz śledzić rejestracje online (biuletyny, wydarzenia lub oficjalne dokumenty), pliki do pobrania (wersje próbne lub prezentacje) lub zapytania e-mail. Jeśli Twoim celem jest sprzedaż, możesz śledzić sprzedaż e-commerce lub sprzedaż offline za pomocą kuponów do wydrukowania lub śledzenia połączeń telefonicznych.
Ogólnie rzecz biorąc, większość firm woli zlecać działania marketingowe w wyszukiwarkach specjalistom SEM, aby mieć pewność, że ich programy są odpowiednio zarządzane i pozostają nowatorskie. Większe firmy zwykle mają własne zasoby, takie jak webmaster lub menedżer ds. Marketingu cyfrowego, który jest odpowiedzialny za wdrażanie programów marketingowych w wyszukiwarkach, ale często ta osoba nadal zleca swoje codzienne działania SEM zaufanemu dostawcy, aby zwolnić jej czas na edukację i zarządzanie zasobami wewnętrznymi, opracowywanie długoterminowych strategii i tworzenie zoptymalizowanych treści. Czynniki wpływające na proces decyzyjny obejmują cele, harmonogram, dostępny budżet marketingowy i zasoby wewnętrzne.